Wellcome! Daca aveti o intāmplare iestita din comun...oricāt de traznita ar fi ea scrieti- mi la toxq_waste@yaho.com cuvāntul STORY impreuna cu prenumele si povestea traita...si va voi publica aventura imediat pe site indata ce voi primi e-mailul cu povestea... Aveti sansa de a citi cele mai bune povestiri...este inclusa si premierea acestora in functie de topul povestilor...mentionez ca se origanizeaza un vot cu cele mai bune 3 povesti ale siteului... Tune in next time if you decide to send in more to support such stories! I want more more stories and I bet you do too. Maybe if we get enough of you to convince our friends to write in too!! Ohhh how fun!!! Until next time... Much love, XXXTasy mail Vladimir ************************************************************* Povesti Adevarate La Mare Aceasta e aventura mea reala... (a managerului siteului- Vladimir)- am 15 ani Pe data de 13.07.2002 eu am plecat la mare,in statiunea Navodari.Maica`mea m-a luat prin surprindere cu chestia asta,deoarece era o tabara gratuita numai pentru olimpici.Maica`mea` m-a condus pana la gara,si de aici am plecat cu insotitoarea noastra,dna. invatatoare Milea si cu restul olimpicilor. In tren am facut cunostinta cu totii.Din sc. de la noi au venit doar:Sorin M.,Elena M. eu si Mihai J.Dupa asta Larisa A.,Beatrice,Alexandra,Larisa j.In compartiment fiecare si-a gasit locul.Eu,mai smecher am dormit pe o fata super`misto.Daca ma gandesc mai bine,toata calatoria am ras pe burta de intāplarile petrecute.Ajungem noi in gara la ora 6:32 si plecand la 1:30 din Bārlad.,facand aproximativ 5h.Din gara am luat autobuzul si am facut vreo 30 min. pāna la Navodari.Am mers la receptie si omul de acolo ne-a spus sa ne odihnim pana la 16:30.Ghidul ne-a condus pana la vila si de acolo ne-am instalat si ne-am facut comozi.Am mers sa mananc pana la cantina,dupa asta am mers sa-mi iau o cartela telefonica,si dupa asta nu am mai vazut pe nimeni in camera,si atunci am cerut indicatii unei doamne unde este plaja,si am luat-o la stanga inainte.I-am vazut pe baieti si am luat-o la dreapta inainte dupa invatatoare.Nu am gasit-o si m-am intors si i-am gasit in apa.M-am schimbat si imediat in apa.Ce misto' erau valurile.Dupa asta am plecat si am cercetat locurile.Mai pe seara am mers la amfiteatru si ne-a povestit prezentatorul la ce ora e scularea,la ce ora e stingerea.La noi normal,stingerea era la ora 0:00,dar noi stateam la ce ora vroiam noi.Micul dejun era la 8:00.pranzul la 13:00,cina la 17:00.Plaja dimineata si dupa-amiaza.Am facut cunostinta cu totii.Camera era impartita in doua:baieti si fete.In perete era o deschidere ca o fereastra,cu vedere la fete.Bineinteles ca acolo era patul meu.In urmatoarea zi ne-am hotarat sa mergem la disco.Erau trei posibilitati:la plaja-gratuit,delfin-10.000,albatros-20.000.Pentru prima oara am mers la disco pe plaja-era mic localul.Eu,cum ma plictisesc repede,era normal sa plec de la disco,ca era naspa' localul(eu sunt un baiat cu pretentii) spunandu-i Elenei ca ma duc in tabara.Ea i-a spus tuturor caruia erau cu mine.Au spus daca plec eu pleaca si ei.M-au sarutat doua fete superbe si am ramas.Am inceput sa "chefuiesc" si eu.Pe la 0:30 -au hotarat sa plece,dupa asta am ramas tot acolo pana s-a facut tarziu.Atunci mi s-a prezentat o fata din tabara de la noi-Mirabela-campioana la atletism locul I pe tara.Pe la 1:00 fara cateva minute ne-am culcat.Urmatoarea zi am facut plaja si am mancat.Mirabelei i-au pus porecla "tractor".Noi ne-am batut joc(le-am chinuit)pe fete mai ales pe tractor.I-am pus cosul de gunoi sub perna,i-am pus gunoiul in bagaj,i-am turnat apa in tenesi,am facut-o bleasaca cu apa,i-am pus o hartie la degetul cel mic de la picior si dupa asta i-am dat foc.Ea dormea si s-a sculat facand pe dracu'-n patru.Am mazgalit-o cu ruj,chestii.In seara aia am mers la disco-delfin.Era 10.000 intrarea.Acolo se inaugurau concursuri,si am participat si eu la un concurs de dans cu o fata din tabara de la noi.Larisa si eu am luat ca premiu o chestie simbolica.SEara am stat pana tarziu.In fiecare seara le chinuiau pe fete dar eu incercam sa fiu cat mai amabil,cine stie?!La masa,baietii puneau sare in mancare si in apa.Ne-am prezentat cu vecinii,eu cum ma plimbam in fiecare zi pea acolo ii cunosteam pe toti de la toate vilele Baieti-fete.Aici nu-ti povestesc lucrurile intamplate intre mine si fete.In seara aia am fost la disco Albatros-20.000-A fost muzica super.Au fost si cateva blussuri.M-am mai distrat pana s-a inchis discoteca.In urmatoarea dupa-amiaza am fost dupa gagici.Seara era cel mai normal.Diseara am mers la disco delfin.Am participat la un concurs.Mai intai ne selactau,si dupa asta ne spuneau probele.Prima proba era "proba mumiilor"unde fetele ii infasurau pe baieti cu hartie igienica pana nu se mai vedea nimic.Urmatoarea proba era sa dansam bluss in mumii,iar proba finala era sa dansam rock (sa sarim in sus fara sa se rupa hartia).Premiul I la luat un cuplu cu hartia perfect mulata pe corp.Premiul 2 si 3 urma sa se stabileasca in urma altei probe deoarece era cu hartia identic aranjata pe noi.Dupa proba asta tot eram identici,asa ca ne-au dat premiul II la amandoua perchile.Partenera mea era foarte draguta chiar daca era cu 4 ani mai mica ca mine:).Dupa asta am plecat in tabara.In urmatoarea dimineata era concursul cu scoici pe plaja-cine facea cea mai frumoasa constructie cāstiga un premiu.Am incercat si eu o cochilie de melc s-o impodobesccu scoici dar nu mi-a iesit.Dupa-amiaza a fost preselectia la "Zana Marii" din care au participat trei fete de la Noi.-Elena,Larisa,Sandrina(PRECIZEZ ca acesta fata-Sandrina a intrat in trupa "Cocktail",preselectie data de trupa "POPS"),Dintre care Elena a fost respinsa.Probele urmau sa fie peste 2-3 zile.In fiecare zi faceam tururi de tabara dupa fete.Seara ne distram super la disco cu fetele de la noi.Am vazut pe baieti cum celelalte nopti dormeau in balcon,mi-am spus sa dorm si eu o noapte.Tractor mi-a spus ca s-a impiedecat de mine si eu nu am simtit nimic.Ma trezesc eu mai incolo,eram cu picioarele legate si baietii erau treji,le-am spus sa ma deslege,dar ei au spus maine dimineata.Am vrut sa ma inscriu si eu la concursul de dans dar nu am avut cu cine.Am vazut-o pe fata cea draguta pe plaja,si i-am propus sa ne inscriem la dans,ce mai-nici nu s-a mai gandit,dar tocmai la ora 17:00 erau inscrierile.M-am intalnit cu partenerul Larisei si am vorbit cu el i-am spus ca vroiam sa o invit eu dar a mers cu tine,tocmai a coborat Larisa iar Alex i-a spus ca trebuia sa participe cu mine,dupa asta i-am spus ca vroiam sa particip eu cu ea,iar ea a spus "nici gand",dupa asta m-am ofticat.In urmatoarea zi baietii mi-au hātānat patul cam pe la 55 de grade.Seara,Cristi dormea si i-am turnat apa pe saltea,si-a luat un viraj dupa mine,dar nu stia ca eu eram.Am aruncat sticla pe jos si m-am aruncat in pat la fete.A fugit in camera cealalta dar nu era nimeni,se intoarce si o vede pe Larisa mica rāzānd atunci a facut-o bleasca cu apa.Dupa asta am intrat in baie dupa el si l-am facut bleasca si de aici a inceput totul.Au venit fetele si am aruncat cu pungi cu apa dupa ele,le-am udat.Era si o fata cu mobil,am udat-o si pe ea dar nu se stia cine ca era intuneric.A venit la noi sa-i facem mobilul.Nu am reusit sa-l facem dar in urmatoarea zi s-a scurs toata apa din el si am mers din nou.De data asta baietii m-au sculat cu fluierul.Veci si a functionat din nou.Un tovaras de la noi din tabara mi-au prezentat-o,o chema Alina.In seara asta am fost la amfiteatru deoarece participa si Larisa si iubyta mea.Veni si seara cea mare in care toti ne-am pregatit sa-i facem galerie.Au cantat si au dansat in fata noastra niste trupe,dupa care au inceput probele de dans:latino,rock si vals.Toti au dansat bine dar nu puteau sa ieie toti premii.Pana la urma n-a fost premiata nici Larisa nici Alina. Dupa concurs m-am intalnit cu ea,am intrebat-o pe Alina daca vroia sa o conduc pana acasa dar ea a spus ca era cu amicii ei .Dupa asta am fost cu colegii mei la discoteca de pe plaja si ne-am distrat de minune.Au fost si cateva blussuri am dansat cu Larisa.TRactor nu stia sa danseze se lua` si ea dupa altii.In urmatoarea dimineata am intrebat-o pe profesoara la ce ora plecam.Ea a spus la ora 10;00 si eu am crezut ca pleca la ora 13:00.Am fost jos la Alina,dar nu am gasit-o.Am fost sa manānc si am gasit-o cand m-am intors... Ne-am luat mancarea pe restul zilei si am plecat de aici.Am facut vreo trei sferturi de ora cu autubuzul pana la gara si noi am avut tren la 14:00.Ne-am distrat si pe tren pana am ajuns acasa.Ne-am luat la revedere si asta a fost tot. Ati citit povestea lui Vladimir... @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ Hello XXXTasy Mail Vladimir... I have a story to tell you! Have you ever wondered what goes on in at a school for girls? I'm not talking some preppy, co-ed college where of course the sorority whores suddenly cut loose from their parent's rules suck and fuck every frat boy in sight... I'm talking about the school for girls who are naughty & old for high school but aren't at all into college. They have a bad streak in them their uptight surroundings can't deal with so they are shipped off a remote, educational institution. Well I am one of those girls and I want to tell my story. I arrived in January, it is now the beginning of March and holy shit have I learned a lot about my own anatomy and just how fucking great it feels to be licked and fingered by a soft girl my age. She knows my lust spots and she knows how to work them. I am talking about my roommate Monica. The first day we got here, she is a second semester entry as well, I noticed the look of deviance in her eyes but fuck was I in for a shock. She was kicked out of another 'bad girl' school so understood the goings on and knew just how to work a newbie like me. Late at night she climbed into my bed claiming to be frightened from a nightmare. In my sleepy state I simply slid over and let her into my bunk. I felt her spoon me from behind with her arms around me... it was nice so I went with it. Not two seconds later I could feel something warm and wet caressing my,well,rosebud pucker. My ass has never felt so good nor been so worked into complete ecstasy!! Monica made her way down my body and straight to my ass. It was fucking amazing. She then proceeded with a sleek, purple vibrating gift she must have gotten from fucking heaven!! Having never been fucked up the ass I was very nervous which made things difficult. Slowly she calmed me by caressing my tits with her fingers and tongue. The proper amount of pressure placed on my nipples and I am putty. She apparently already knew this. I relaxed and she worked the vibrator up my ass slowly... soon I was begging for more. She situated me on my hands and knees with her long, lean body stretched out underneath. She was fucking incredible with the vibrator in one hand working my asshole until I was shaking & pleading for it deeper and harder,her other hand spreading my pussy lips wide open and flicking my engorged clit teasing while with another finger jammed up inside my twat... teasing my gspot. I will never understand why it takes a guy about five years to find that spot but this chick was onto mine in a matter of moments. Her tongue and teeth played nipple games, biting and than licking better, than biting again until I just couldn't take it. I came with such fury I scared myself. I ghues warm sex juices all over my top bunk while my muscles contracted and let go with a fury I have never felt. I twitch and begged, ached and cried, fuck I must have been cumming for ten straight minutes! It was pure bliss. I love my school, I love my roommate and know what? I love my whole floor full of horny, experienced hotter than hell chicks always ready and willing to please one another. This story is tame compared to the many, many others I have to tell. Keep your eyes out for more... if your readers respond. I gotta go find Monica. All this writing got me all wet. Me, wet? What else is new these days. I love being fucked by a horny hottie chick!!! XOXOX, Val You have readen Valerie's Storie! ************************************************************* I want more from Val and I bet you do too. Maybe if we get enough of you to visit the free site she can get her friends to write in too!! Ohhh how fun!!! Until next time... Much love, XXXTasy mail Vladimir @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ Aceasta e aventura mea reala... (a managerului Vladimir)- am 15 ani,iar fata care m-a dezamagit are 13 ani...da' e foarte kool....si oleaka de treaba.... Scriu aceste randuri gandindu-ma ca m-a parasit "nevasta",si am bocit nopti si zile..:( Nu mai mai avut o prietena de mult,si cand mi-am gasit una' ,am stat ceva impreuna si cred ca s-a folosit de mine.....adevarul ca arata super si stia si se distreze,dar cand e vorba de baitezti,se lasa usor dusi de ei... nu stiu care e chestia....Eu vroiam sa ma combin cu o fata din Scoala de la mine...peste cateva zile urma sa vorbesc cu ea..o cheama Madalina(clsVII)..dar...a fost concert la noi la primarie.....si...ma intālnesc cu o alta amica de-a mea din scoala la net...... Si-mi spune de ce m-am dat la Madalina......?si mi-a spus ca de ce o fac geloasa.... Pe care dintre noi ne placi..?ma dat gata cu intrebarea asta....am spus ca amāndoua imi sunteti simpatice,dar de o relatie as fi cu tine.... Am intrebat-o daca vine si māine,si mi-a spus da... Urmatoarea zi vine la net,ma strange in brate si ma saruta.....eram cam derutat..... Desigur,am umblat cu ea prin oras,era cu ai ei,dar nu conta....am inceput sa cred in ea.......urma si momentul sa plec(deci fata asta era din scoala de la mine,invata la clasa de deasupra-cls-VII)....urma sa plec...pe maine la concert... Dar am aflat ca concertul nu se mai sustinea...deci imi fac sperante pentru maine... Veni si ziua de azi...am asteptat-o la scoala...mi-a spus ca nu vroia sa afle toata scoala ca suntem impreuna... :) Imi cam da suspiciuni fata asta,ca se ferea de niste baieti cand era cu mine...am intrebat-o ce e..si ea mi-a spus ca nimik...... in fine...in fiecare pauza ne intalneam,ca clasa ei era deasupra noastra...ma facea sa cred in mine....:)) Veni si ultima ora din ziua asta in care ea a scapat mai repede de la ora...ea mai avea ore,dar eu trebuia sa plek..... Stii...dupa ce am plekat de la ora de Fizica,da am facut dirigentia...m-a dezamagit ca am vazut ca cineva o tinea in brate si ea accepta aceste gesturi..eram decis sa ma cert oleaka....asta a fost acu' o ora..cand am plecat de la fizica am fost la ea in clasa,i-am cerut inapoi bratara care a luato de la mine..:( eram dispus sa nu mai vb cu ea....da' stiu ca e hoatza...imi da bratara inapoi..si eu plec furios....m-a luat de māna si mi-a spus ce m-a apucat?.... I-am zis care e treaba,iar ea a zis ca a renuntat la cineva cu care a vorbit in seara in care ne-am combinat...Deci dupa ce s-a combinat cu mine,s-a combinat cu altcineva in acelasi timp :(...si mi-a spus ca putea sa plece cu Hash(asa il cheama pe baiat...) Deci mi-a spus ca a renuntat la el pentru mine..:)))m-a intrebat daca m-am suparat,ea si-a dat seama........mai,stii ce nesimtita e...mai,m-a sarutat cu asha o pasiune in cāt am crezut ca e chair de treaba...sa zicem un minut...i-am dat nr de telefon al meu,si i-am spus cand sa ne intalnim..... Mi s-a schimbat orarul.Trebuia sa ma duc la matematica,dar nu vroiam..dadeam sa plec,iar cineva mi-a spus ca ma asteapta Alexandra(asha o chema)..am crezut ca glumeste....... m-a vazut profa' de mate' ca eram pe afara si m-a chemat in clasa..:(... ghici ce e...m-am intalnit cu Alexandra si vroia sa imi spuna ceva...am vb cu ea....mda..Mi-a zis ca daca imi va spune ceva sa nu ma supar si ca vom ramane amici...stiam ce imi va spune...ca imi va da papucii..nu am lasat-o sa spuna ce...i-am spus doar cu cine?.....ea mi-a spus ca cu cineva....nu mi-a spus numele..dar eu stiu cu cine... A spus ca-i pare rau si a plekat... :( Ce ghinion....S-A FOLOSIT DE MINE...:(NU am patit nimka....si acuma mai am parfumul ei pe mine. :)*Atzi urmarit povestea reala a managerului siteului Vladimir*:) @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ Top-#3 stories Bine ati venit in topul celor mai tari site-uri... Acesta este pagina rezervata primelor 3 true stories... T0P-#3 povesti reale... #1-P0vestea managerului siteului(adik eu)-VLadimir-the story LA MARE #2-P0vestea lui Vlalerie-este in engleza,dar cred ca v-ati descurcat #3-P0vestea managerului siteului(adik eu)-VLadimir-cu povestea traita cu fosta iubitzika.... Acesta este topul celor mai bune povestiri reale... XOXOXO.....retine...povestea ta poate sta in top.....adika aici,pe siteul cel mai vizitat din rhp... Zilnic vreo' 100 de oameni intra pe acest site...... Deci' trimite povestea ta abstracta la toxq_waste@yahoo.com Noi aventuri va asteapta!...De acum incolo aveti cu ce va ocupa timpul... Till' next time, XXXstasy mail Vladimir